im caught in a love hangover

Nätt, klockan är strax fyra och jag ligger fortfarande med pyjamasen på i sängen, men jag har ju en orsak iaf. Såhär efter operationen känner jag mig mest trött, hängig, ofräsch och sjuk. Operationen gick bra men nu måste jag bara försöka stå ut med eftersmärtorna, och dom finns det gott av. Som tur har jag funnit nya bästa vänner nuförtiden, Herr Panacod och Fru Burana, tack för att ni existerar och gör det lite lättare. Har inte så mycket annat att komma med, ska försöka gå i duschen och städa lite här i sjukstugan.
Känner mig fortfarande inte riktit på blogghumör, mest för att jag inte ens kan dela med mig nåt annat än av värk och trötthet, något annat händer det faktist inte just nu. Men tänkte bara hälsa hej och berätta att jag överlevde för den som kanske känner sig intresserad. Snart ska jag återbli den glada och positiva Jasmin jag egentligen är, bara dethär skitet reder upp sig. Bye so long.

Kommentarer
Postat av: malin

Bra att de gick bra! Skall troligen själv operera bihålorna igen, de hade int lyckats :( Men i sommar är vi i form :)

2010-03-07 @ 20:53:35
Postat av: Laska

Your team supports you, take care!!!!

2010-03-07 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0