it was just a fling but i really dont regret a thing

Shalom!
Det blev inte så mycket av min "vara-totaleffektivdag" som jag hade planerat, utan fick ett early wake up call och for iväg på jobb istället. Men var totaleffektiv där istället, phuuuh, dedär barnen kan iaf det där med att suga ut all energi man har. Måste vila upp mig ikväll, har jobb imoron igen. Men klagar inte, det är ju både roligt och jag brukar bli glad för pengarna på lönedagen. Ikväll ska jag förbereda för imoron, måndagsinnebandyn på tvn, kolla lite 90210 och slappa, helt skönt. Känner mig iaf friskare nu så det är positivt. Snart får jag börja träna, jessjessjess!
Dagens låt: Oscar Linnros - Ack sundbyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0