nu står vi där vi står och klyftan växer allt mer, jag hoppas att du ser vad som sker

Skönt att ha fått en hel del saker undan gjorda idag, såntdär smått som bara blir liggande. Nu väntar jag bara på att min mail ska fungera som den borde.. Hur är det möjligt att den fungerar alla dar förutom just då när den borde?! Och kan inte ens skylla på min dumhet det är konstaterat inte den som står för problemet. Kom igen då, snälllaaaa.. Hmmpf, ger snart upp hoppet. Blä, motgångarna har liksom inte räckt till ännu heller, mera bara. Dessutom känner jag mig otroligt confused, känner att jag inte vet riktigt vad jag vill just nu. Men just nu orkar jag inte lägga så mycket energi på det heller, tänker följa strömmen, göra som det känns bäst och se vart det leder. Sen ser man.
Ska i varje fall avsluta denhär kvällen precis som de två föregående. Krypa under täcket före 22, läsa lite didaktik och somna tidigt. Imoron har jag kvällskurs och träningar, jeje.
Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0