This could be the last mistake i ever do

- är min hals riktit CP
- är bloggdesignen halvfärdig och inspirationen tryter
-är det äckligt ute
- borde jag skriva en CV och ansökan samt få de iväg skickade till några possibla sommarjobbsplatser.
- är mitt rum OREDIGT, kläder, burkar, mediciner, glas och damm överallt.
- har jag fått en äckligt stor räkning från kamerafixaren, men min nikon är fullt fungerande igen iaf.
- har jag snart haft träningspaus i 4 månader och hur lång tid är inte det, ååhh vad jag saknar innebandyn!
- ska jag äntligen bli frisk igen! Det är inte mycket kvar längre!
- ska min blogg få ett nytt finare och gladare utseende och samtidigt ska jag bli en bättre bloggare!
- fast det är äckligt har det blivit varmare, solen lyser oftare och det är faktist snart VÅR, fatta snart VÅÅÅR!
- hoppas att någon av de tusen platser jag söker sommarjobb till kontaktar mig med positiva nyheter!
- ska jag städa mitt rum och så blir det fint och städigt igen!
- dessutom ska min saknade NIKON anlänt och fotoivern är större än vad den varit på en tid!
- får jag äntligen börja träna igen, lovelylovelylovely.



Så just nu har faktist alla negativa saker också en positiv sida. Låter så bra, så bra. Måste bara ta mig i nackskinnet, få en urbra CV skriven (tips mottages!) och skolansökningarna utfunderade. Och förståss min hals i skick igen, sen ska denna blogg blomma igen, jag ska bli en allmänt gladare person som ska njuta av våren så mycket det bara går. Bara lite kvar, och det känns faktist så underbart att jag inte ens kan beskriva det, denhär vintern och dehär sjukdomarna har varit tuffa att handskas med men efter dethär har jag klarat av all denna skit. FYFAN VAD BRA JAG ÄR! Lite måste jag skryta trots att jag har gnällt mycket också.


Kommentarer
Postat av: PinkkiPonylainen

yeyeyeyyeyeyeeeeeeeeeeee hyvältä kuulostaaaaaa

2010-03-11 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0