so I try to live it to the fullest when there's time left

Tjena mittbena!
Såja, har druckit tio koppar kaffe, slevat i mig pizza och lite choko, nu känner jag mig mätt och belåten för en tid framåt. Från kl.3 inatt får jag inte äta nåt längre och lite före 8 ska jag vara i Ekenäs imoron. Börjar kännas smått nervöst kan jag berätta, det ena och det andra snurrar runt, hur fan ska jag få sömn inatt? Nåja, operation imoron då, sen när jag kommer tillbaka hem har jag varken näs- eller svalgtonsillen kvar, haha! Men efter återhämtningen borde det bara gå uppåt och det om inget annat väntar jag på. Nu ska jag packa sjukhuskassen (typ böcker, laddaren och iPoden är viktigast) och fixa några nya spellistor. Önska mig lycka till så hörs vi när jag är tillbaka sen!
Ps. Eftersom uppdateringen kommer att suga djupt ska jag bjuda på ett bloggtips. Har läst,läst och läst ännu mer denhär idag, så fina bilder, berörande och så fin text, HÄR varsågoda!

LE LOVE - dedicated to love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0