barbra streisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand

Jag vill bara meddela att jag överlevt och har haft ett av de roligaste och bästa veckoslutet hittills i mitt liv. Aldrig har jag skrattat, sjungit, festat, varit glad och haft sånhär fiilis samtidigt! Har nog mycket att tacka de roligaste, crazygaste och COOLaste vännerna i världen! Fiilisbusresorna (hemresan och X3m-tävlingen var huuur kul som helst), glöggrundan (etkot-juhlat-jatkot) och kvällens förfest, Ollis och mäkken har varit så sjukt roligt att jag inte kan beskriva med ord. Av alla tidigare kvällar på Ollis har kvällens varit den roligaste och grymmaste, lätt! BARBRA STREISAND berättar typ allt! GRYMT!
Men nu behöver jag mååånga timmars sömn(har en heeel del sömnskuld att ta igen), återställning och vila för min hals. Imoron mår jag nog inte så bra och har knappast rösten i skick heller, men det gör inget för denhär känslan lever jag på många dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0