sex, drugs and rock n' roll

Nu är jag tillbaka i Vasa och har precis lika fullt upp här som jag hade hemhemma i Karis. Idag har jag bl.a åkt tåg och buss, hängt i skolan, varit på loppisjakt (vilket resulterade ett par iskalla fötter, ett par iskalla händer och en iskall rumpa), tappat bort oss, fyndat och tillslut tillsammans med Nellie fixat ett par ursnygga rock-västar! Imoron är det nämligen klassförfest med ROCK-tema och det kommer att bli GRYMMT! Och jag lovar att jag och Nellie kommer att ha de grymmaste västarna, haha! Sen drar vi vidare till Ollis och rockar vidare där. Är redan taggad till 1000!
Nu gonatt och så kööör vi så det ryker imoron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0