TAGGAD TILL MAX

Har fullt upp. Idag har jag hängt i skolan, sytt halarmärken (läs: sytt fast byxbuntarna miljoner gånger och stuckit mig i fingret minst lika många ggr), hängt med klassen i Gamla Vasa och besökt Lild. Sköön kväll med fint sällskap. Jag är nog så glad för att jag kom på Kenya-klassen, vi är bara bäst. Lätt, höhö.
Imoron åker bussen iväg till Åbo klockan 10. Sen öppnar vi glatt korken och festar hela vägen. Framme i Åbo kallar chill och GLÖGGRUNDAAAAN! Jag är, ursäkta,så JÄVLA taggad att ingen ordning. Det här blir fint. Hemma i Vasa är vi nångång på lördagen, och hoppeligen i liv ännu då. Så lämnar bloggen åt sitt öde dethär veckoslutet så återkommer jag med nya storyn. Ha de fint tills dess, latero sweeties!
Nu ska jag forsätta tagga för imoron, packa lite och beundra min fina halare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0