happyhappyjoyjoy

Idag är jag glad. För många saker, men speciellt glad är jag för att min favorit kille från Svea-landet är påväg till Finland på innebandy-VM dit jag ska tillsammans med Karen i mitten av december. Det kan väl inte just bli bättre, en helg tillsammans med favoriterna och världssklass innebandy all weekend long. Att en hel del innebandy killar också kommer att hänga där är väl också ett stort plus i kanten..
Men före VM ska jag hinna med lite Glöggrunda, vasa party och en syster-helg hemma i KarisKarjaa. Dessutom har vi fått våra lila halare idag och jag älskart. Så på glöggrundan kommer även vi nybörjar peffaniter se ut som ett gäng studerande också! Åhh vad jag väntar på glögi-rundan, feelisbuss ner till Åbo, glögg, glögg och mera glögg och sen tillbaka upp till Vasa. Det går bra nu!
Föör vi älskar Kebab.
Såhär såg det ut förra gången jag och Kartsa var på innebandy VM, pojkar U19. En helg jag aldrig, aldrig kommer att glömma, helt sjukt roligt var det! Järki lähti, näkemiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0