det är dags för fredagsmys

Fredagskväll och helg. Är hemma i Vasa, belönar mig efter den här veckan med fredagsmys framför svenska tv-program från nätet. Och hatar att det inte längre går att titta på Idol från TV4play, får bara nöja mig med aftonbladets rubriker imoron istället och heja på Jay, han är kung!
Idag har jag bland annat besök studenthälsan (jess, jag är stamkund där redan), veckohandlat, varit på en trevlig promenad och diskuterat livet, varit glad och varit mindre glad och försökt att lära mig ens två av de 300 växter jag förväntas kunna på tisdagen. Bara att börja kämpa, som tur har jag några dagar på mig ännu. Morgondagen är lite öppen ännu, prommis med Andrea på förmiddagen och sen är kvällen öppen då planerna egentligen var att jag skulle vara i Tampere nu. Kanske hemmakväll kanske ut i dimman med partygänget? Det får känslorna imorgon bestämma....
Denhär trötta varelsen ska nu fortsätta fredagsmysa med "Så mycket bättre". Trevlig helg åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0