Vad gör man inte liksom?


Börjar med veckan med en fin och mjuk start. Har befunnit mig i skolan sen 10 idag morse och hem härifrån lär jag inte komma innan 22 ikväll, fint med 12h i skolan. Vad gör man liksom inte när man älskar skolan? Nånä, skämt o sido, skoldagen tog slut för en stund, nu ska jag jobba lite med kommande deadlines och klockan 19 startar Politivas innebandy turnering igång. Ska prestera mitt bästa men jag vet inte hur långt jag kommer med det, lider nämligen av en uppsvullen och blå vrist samt lämnat min röst kvar på glöggrundan. Fint så. Men var gör man inte då man är lagspelare?

Hoppeligen slipper jag hem nångång idag, har spenatsoppa där hemma som väntar på mig, nami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0