läsinspiration sökes:

Ångrar inte att jag följde med brudarna och killarna igår, sjukt bra kväll igen! Skratt, dans, NoviGåt, skumppa och hejdundrande planer. Men nu borde jag bara orka koncentrera mig på att läsa på utbildningen i Finland. Mittiallt är städning, plätt-stekning, skvallersamtal och att diska så mycket roligare än tent böckerna. Men vill så gärna komma igenom tenten. Ska snart cykla iväg till gymmet, slå ut alla mina aggressioner på BodyCombat timmen och hoppeligen på hemvägen hitta någon inspiration. Nästa vecka kommer som sagt att bestå av tenter, tenter, bowling, Karishjärns årsfest (kulkulkul) och tå-operation, äntligen!
Dessutom ska jag försöka dra ner på min internet-användning och satsa lite mer på mig själv och på skolan nästa vecka. Skrattar redan för mig själv (det gör ni säkert också), men det är värt ett försök i alla fall. Bättre att försöka än att skita i det!
Heeelt okeeej söndagsbrunch!


läsaläsaläsaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0