back to school ikväl!

Överlevde gårdagen. Sådär nätt och jämt. Och hade hur kul som helst, träffade en del bekanta, dansade, skrattade, drogs med i nån gulistävling och en massaaaa mera. Och var hur duktig som helst idag morse då jag kämpade mig till skolan, som tur hade vi kort skoldag idag. Fyra tiden har vi inskription i skolan, sen hem och fixa mig färdig och sen mot nästa förfest hos Sabina. Ikväll är det Back to school-party @ Fontana. Hoppeligen blir det en bra kväll igen. Pjuuh, tur att jag åker hem över helgen och vilar upp mig inför nästa vecka, då är det bl.a gulisen. Gäller att vara taggad till det, för vår klass, ja vi ska fan VINNA! Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder från igår för jag antar att sladden till kameran ligger hemhemma på Bangatan. Men efter helgen ska jag leverera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0