etkot ja juhlat, woopwoop

Sitter och laddar upp för ikväll med makaronilåda och min partyplaylist. Etkot med ett gäng brudar och sen vidare till Cella och Fone. Faaaeeen vad kul det ska bli, är supertaggad! Bara det eviga klädproblemet skulle lösa sig. Har liksom inget som känns bra på i klädskåpet just nu. Får nog svänga in till Gina och HM ett varv före jag drar iväg till Andrea i hopp om att hitta nåt fint.
Nu äta sista maten, sen iväg. Ha en kul kväll!
schnyyygt me ögonen liksom, tro mig jag är spiknykter. jepMOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

WASSUPMOO!

hu sku de va att ha flera väckarklockor så sku chansen va större att du vaknar upp på mornarna ;)???

JEPMOO

2010-10-01 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0