Huhhhu

Och så var det ny vecka nya tag. Men veckan här på bloggen kommer att dra igång lite långsammare. Idag har jag varit fullt sysselsatt med att hoppa längdhopp, biologi, spela fotboll (som förövrigt var den roligaste fotbollslektionen som jag varit på!) och nu måndagskvällen till ära har vi haft pluggträff här hemma hos mig på brändö. Ett grupparbete som vi skulle göra om gymnastik med Assi och Issa. Men det blev en hel massa annat där emellan också. Riktigtriktigt rolig kväll och många goda skratt bjöd kvällen på! Dessutom fick vi arbetet gjort så lite stolta kan vi vara. Nu är jag helt död, måste under täcket och ladda för morgondagens skoldag och tagga för kvällens lära dig sitza-sitz, ni vet här i Vasa tar inte festerna slut!
Om jag inte hinner blogga nåt imoron så vet ni vad jag sysslar med och så på onsdagen ska vi orientera lite och sen temadag ute i Kvarken, snälla rara vädergud giv mig en regnfri dag! Så det är lite fullt schema just nu, men inget jag kan direkt göra nåt åt. Nu gonati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0