in karis-town

Just nu:
Vilar upp mig i Karis för den kommande Vasa-veckan. Gulis, 3xOllis och en allt annat mer eller mindre hullut. Tungt men såå roligt! Dessutom blir jag bortskämd här med en hel kass nya kläder, tortillakväll, kylskåp fyllt med mat och slöa dagar, så jag njuter nog. Och har träffat my soulsisters och hängt på serendi. Det enda som irriiterar mig är min infekterade tå och höstflunssan som är på G. Men hoppeligen är allt fint tills måndagen för då ownar vår Kenyaklass alla andra på gulisen.
Nu ska jag kasta mig på soffa, titta på svensk tv och bara slöa. Helt ok en lördag som denna. (Fast a8 har öppning och skulle jag vara i skick skulle kossukola, dansgolv och fina vänner vara ett såå mycket roligare alternativ, men vad gör man? Får göra det smartaste av alternativen bara.)


Här med min fina vän Etta på borgbacken. En av den mest roligaste, mest spännade och galna dagen på sommaren. (Ettas bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0