it doesn't matter what you do

Sitter hemma i Brändö. Lyssnar på Kent och försöker lugna ner. Idag har jag varit äckligt vuxen, storhandlat, fixat plussakort, lagat mat, städat, diskat och bykt, men så skönt att ha det undan nu. Och så har jag också klarat min första tent på ÅA, äntligen något som jag klarade av! Nu kan jag leva här en vecka igen utan att behöva känna ångest över ogjorda saker. Fint så. För resten av veckan kommer jag nog knappast att vara såå vuxen utan mer en studerande som lever livet, och helt rätt om ni frågar mig. Och så lite kärlek till mina nya gudar. Jag avgudar mina nya stövlar, det var förälskelse vid första ögonkastet. Kommer att bo i dem. Mina svarta knähöga gudar.
Nu ska jag värma kakao och titta på Idol.

Kommentarer
Postat av: karppa

shooooow meeee uuuur booots

2010-09-21 @ 20:21:26
URL: http://karenemilia.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0