jag gav aldrig upp dig när du försvann

Saknar. Vill. Hoppas. Hoppas så jävla mycket. Längtar. Önskar. Minns. Minns det som igår. Tänk att en person kan få en att tänka på så mycket. Drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt och tänker inte göra det heller. Jag tänker inte ge upp så länge det känns såhär bra. För ibland känns det bara rätt, så rätt. Som svart mot vitt. Och det är bara jag som känner det, inte du, inte ni och inte dom. Vilket betyder att det också är bara jag som vet. Och när något känns rätt så vill man inte förstöra det, eller hur? Därför tänker jag inte göra det heller, tänker inte ge upp. Om det sedan inte går vägen så då tar jag smällen men så länge det känns bra lever hoppet kvar. Kanske det nångång händer någonting. Just nu är jag bara sådär löjligt glad som jag ibland brukar bli. Kvällar som denna är livet sockersött. Dessutom är det fint att veta att man är saknad. Nu ska jag krypa under täcket, lång skoldag imoron.


Petter ft. Veronica Maggio - Längesen (fin låt!)

Hjärtan som slår, vi står där vi stod, minns det som igår första gången du log.
Som om jag snubblade pladask på marken och bara dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0