Såhär har mina senaste dagar sett ut:

Sitzar hör studielivet till, detta var vår första sitz(men knappast sista), lär dig sitza-sitz! Jätteskoj var det!


Jag och min bordsgranne Andrea


Toastarna och lite andra sitzare


Fiiilis bordet, fiiiilis bordet!


Träffade på en karisbo. Sen dansade, shottade, skrattade och partade jag vidare hela kvällen, både på Ollis o Fone. Studielife is good.


Sen idag var det dags för en mindre trevlig temadag men KK1orna till Kvarken. Skulle säkert ha varit miljoner gånger roligare om vädret hade varit på vår sida. Istället öste regnet ner och vi traskade runt med halva östersjön i tossorna, nice! Men dagens höjdpunkt var säkert den simmande Highland kossan, aldrig förr har jag sett en kossa simma.


Jep, kvarken it is!


Alli och Andru va coola gansters, jepMOOO


Här har ni mig, trött, darra, ögonpåsar som hänger till knäna, genomvåt och trött men jaaa e inte bitteeer jag.

Så ungefär såhär har de senaste dagarna sett ut. Ikväll är jag så död att jag inte har ork till någonting. Ska tvinga mig att hållas vaken till BB och sen krypa i säng. Imoron slutar jag 18.15, oj vad jag ser fram emot de......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0