they say a few drinks will help me to forget her, but after one too many i know that i never

Det var en GRYM eftermiddag/kväll/natt igår! Förfestade med ett gäng finfina brudar och sen drog vi iväg till stan. Sprang, sjöng, dansade, hoppade, köade och skrattade igenom hela natten. Åtta stämplar var målet och åtta stämplar blev det! Så nu är jag en lycklig men trött ägare av min första WBN tisha och måånga asroliga minnen rikare. Vi kompletterar varandra så otroligt bra, den ena mer crazy än den andra. Kommer nog inte glömma denhär kvällen i första taget heller.
Så idag har jag mest slöat omkring, men nu ikväll ska det bli ändring på det. Det är ju torsdag vilket betyder städa, diska och tvätta-dagen. Bara att sätta igång med andra ord. Dessutom har jag lite skolarbeten som jag ska göra, eller snarare måst göra för att inte ha ett alltför stor hög ogjort till veckoslutet...
The Script - Nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0