sträcker upp mina händer, tror att dethär kan vara början på nåt nytt

Sitter på tåget, njuter av Oskar Linnros och väntar på att slippa hemhem till Karis. En diskussion mellan en tysk herreman och min klasskompis och seuraavana hämeenlinna ljuder i bakgrunden. En hemma helg på kommande igen. Men kanske lika bra, lugna ner och taggga för måndagens gulis, tisdagens Ollis och allt annat Vasa bjuder på nästa vecka. Gårdagen var iaf helt sick. Rolig, asgrym, fiilis men helt sick. Skumppa i stora mängder borde förbjudas. Men vasa levererade åter igen. Trivs där bättre än fisken i vattnet liksom. Och alla underbara människor som jag träffat där. Alla fina och roliga på sitt eget sätt. Riktigt riktigt fint dethär.
Ännu typ två timmar att orka kämpa och hålla ögonen öppna, sen slockar jag nog på direkten. Imoron blir det serendidejt med mina soulsisters. Så mycket att berätta, så mycket att ta igen, så mycket jag vill höra och framför allt vill jag bara hänga med dom.
Oskar Linnros - Genom eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0