gulis champions 2010

Såja, småningom halva veckan undan och fint har det gått. Medan många just nu är och laddar upp för en Ollis kväll hänger jag hemma med en godispåse och väntar på BB. Och jag kan berätta för er att de är så skööönt. Behöver lite vila och egentid emellan. Dessutom drog jag och min inva-tå ut och gå brändö runt, sjukt fint här runt omkring. Fint gick det och jag tappade inte ens bort mig.
Jaa-joo jag skulle berätta lite mera om gulisen som vi hade på måndagen. Jag kan börja med att säga att de va så sjuukt roligt och absolut en dag jag aldrig, aldrig kommer att glömma. Och att jag förövrigt har den roligaste, galnaste och bästa klassen samt tutorerna! Vi kämpade, skrek, sjöng, drack och fiilistelee oss igenom alla stationer och sen kom vi sen efter några om och men äntligen till Ollis. Helt sickens bra kväll och som grädden på moset blev vi utsedda till Årets GULISAR!  G R Y M T ! !  Kan inte förklara vår fiilis med ord men det var helt bästbästbäst! Fotade tyvärr inte själv alls men som tur finns de andra som har gjort det istället. Därför tänker jag publicera lite bilder från facebook i vilka jag har blivit taggad så får ni se lite. Kommer nog att leva på denna fiilis länge!
(Biancas, Larissas o Fredas bilder)
Jag och Andru med våra as-grymma spjut!!

JEEEEEEEEEE, FIILIIIIS!

Chrisu och klassens flickor! Checka in vår snygga Kenyaflagga!

Jag är en gulisgulis! Jag är en gulisgulis!

Och låt mig presentera, The GULIS CHAMPIONS 2010:


GRYMMMMAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0