I'd take a bullet for you

Torsdag och min helg och sportlovet börjar nu. Dessutom har jag kommit till medvetandet igen. Igår var det ganska skralt med det. Ska fira det ikväll med mina brudar, choklad fondue och skvaller, precis så som det ska vara. Imoron firar jag det med storstädning, pulkaåkning och Afterski @ Ollis ft. silverleggings.
Sedan på lördag firar jag det med att åka hemhem, hålla sällskap till min bror som tycker det är ensamt hemma för att sedan nästa vecka börja mitt sportlov med att hälsa välkommen hem till la familia, då det återkommer hem från Thailand. Och kramas med mina saknade vänner. Ah, bra dag idag. Och bra vecka på kommande, tror och hoppas jag.

Lite sånhär fiilis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0