It's like wishing for rain as I stand in the desert

En mys-söndags playlist, enjoy. Klockan är inte ens tio och jag ligger redan under täcket, skönt. Imorgon ny vecka och nya tag. Dessutom lite ändrade planer då jag åker hemhem redan på fredagen och mättar min hemlängtan och önskar dem en trevlig resa. Lovely att veta att la familia om lite över 1vecka sitter på ett flyg ner till stranden och solstolarna medan jag njuter av Finlands underbara vinter.. Får väl nöja mig med att skicka en lång shoppinglista med ner och drömma om min resa som jag tänker unna mig i slutet av sommaren.. Lite bitter får man väl vara, eller?
Skön söndagskväll åt er fina! 

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0