en lång tågresa och en lista

Bara för att det är långtråkigt att sitta på tåg, jag glömde min film hemma och för att ni ska ha nåt att läsa.

Stänger du av mobilen när du sover? Näe, när jag väl sover så sover jag. Djupt.
Hur kommer du se ut om tjugo år? Den som visste det. Kanske ute i vida världen och snorklar och surfar omkring eller kanske en småbarnsmamma men hoppeligen är jag lycklig var jag än är. 
Hur var du på dagis? En jobbig skitunge antagligen. Men älskade att pyssla och måla i målarböcker.
Biter du på naglarna? En dålig vana jag har försökt bryta många gånger. Vissa gånger går det bra andra inte. Just nu går det väl bättre än vanligt. Typ.
Har du något handikapp? Räknas "dum i huvudet ibland" som ett handikapp? Annors är jag väl ganska frisk. 
Är du rädd för att få hängbröst? Haha, man kanske inte vill ha bröst som ser ut som strumpor när man passerat 50...
Svär du? Jarå, det har en lättande effekt. 
Hur homo är du på en skala 1-10? 0. Ettdera är man väl homo eller inte?! 
Tror du på utomjordingar? Ne-e då. 
Tror du på spöken? Ganska omöjligt att inte tro på dem? Eller?
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Ojdå vad svårt det blev nu, mat är ju min största kärlek här i livet! Men kanske tortillas eller hederlig makaronilåda om jag nu måste välja. 
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Jag tycker inte att svampsås och leverbiff är någon hit direkt.
Är du/har du varit gift? Inte ännu men hoppeligen någon gång. Ett litet mysigt utomhus bröllop med dröm prinsen låter inte helt fel...
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Haha, han skulle nog få hitta hem helt själv. Sover jag så sover jag djupt ju.
Kan du laga cyklar? Om man ska utgå från gångerna jag själv har försökt, så nej, jag är ingen cykelmekaniker direkt. 
Kan du baka bröd? Check! En jäkel på scones!
Vilken tv-serie skulle du helst leva i? O.C eller ett liv i Upper east side skulle inte vara helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0