you know that I could use somebody, someone like you

När chocken har lagt sig kommer den där gamla bekanta känslan sakta tillbaka igen. Jag vet att jag varken vill eller orkar. Jag vill bara skrika, sparka och springa. Bara ge upp. Ge upp allting för en stund. För plötslig var jag tillbaka där jag varit någon gång tidigare. I. GIVE. UP. Just nu vill jag bara känna mig trygg. Men jag ska rycka upp mig. Kanske det här bara är en dag som började bra och slutar lite sämre. Skakar av mig. Försöker glömma bort allt som hände för några minuter sen. Lyssnar på Kanye med hög volym och snackar med finaste Karen det hjälper lite. För egentligen är ju allt bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0